1 Metrekare Özgürlük

19 Mayıs 2016’da sevgili dostum Peri’nin peşine takılıp Esra Sert ile ilk yoga tatilime, Sundance Camp’e gittim. Yoga tatilinin, adı üstünde tatil, katı kuralları yok. Az yemek yenen, hiç konuşulmayanlar ya yoga kampıdır ya da yoga inzivası. Esra’nın dostlarına düzenlediği bir yoga tatili olduğundan gerçek anlamda tatil oldu, ben de bu harika kadınlarla tanışmış oldum.

Ben bir yogini değilim, düzenli olarak bir yoga stüdyosuna gitmiyorum. Ama böyle kamplardaki yoga tatillerini çok sevdim. Vaktim ve naktim uygun oldukça katılmaya çalışacağım. Daha önce hatha yoga yaparken Esra ile ilk defa yin yoga yaptım, çok da hoşuma gitti. Bu tatilde sabahları kahvaltıdan sonra 2 saat kadar yin yoga yapıp, akşamları yine 2 saat kadar hatha yoga yaptık. Sundance’in yoga yapılan çadırı ağaçlar arasında, çok sessiz bir yer. Tabii horozlar, tavuklar arada ziyaret ediyor ama olsun, kendinizi tabiat ile iç içe hissetmenize katkıda bulunuyorlar. Yoga yaparken genellikle gözlerimi kapattığımdan veya bir noktaya sabit baktığımdan yoga eğitmeninin sesi benim için çok önemli. Esra’nın ses tonuna bayıldım, vallaha spiker olacak kızmış, gidip yoga eğitmeni olmuş 🙂 🙂 🙂 Bu tatilden sonra, düzenli olmasa da, haftada 1 defa yin yoga yapmaya başladım. Özellikle boyun ağrılarıma çok iyi geliyor. Arada sırada nefes egzersizi de yapmaya çalışıyorum. Esra ve diğer kızlar bu bayram tatilinde (Eylül 2016 kurban bayramında) Datça’dalar, onlara katılmak isterdim ancak annemin doğum günü olduğu için bu sefer Ayvalık-Altınova’daki yazlığımızdayım. Esra’nın yoga ile bilgi paylaştığı sayfasının adı 1 Metrekare Özgürlük. Bir sonraki 1 Metrekare Özgürlük’ün yoga tatilinde mutlaka katılmak istiyorum. Siz de bu sayfadan yoga tatillerini takip edebilirsiniz. Bakmışsınız, beraber om yapıyoruz 🙂 Namaste!

Sundance Camp Etkinlik Çadırı

Dersten hemen önce, mumları yaktım bekliyorum 🙂
Yoda dersi başlamadan az önce …

Ders sırasında biz …

Ders sırasında Esra …

Dersten sonra biz …

Kapımızdaki down dog 🙂

Sundance Camp Sedir
Ders aralarında sedirde dinleniyoruz …